Nieuwe tatoeage meteen verouderd


Tien uur lang was eraan gewerkt. Het kostte Andy Arnott niet alleen veel pijn maar ook nog eens ruim 1000 gulden. Maar het was de moeite waard. Vol trots toonde Arnott zijn vrienden zijn rug, waarop het logo van 'zijn' Fulham, dat volgend seizoen uitkomt in het Premiership, was getatoeeerd.

Totdat Fulham-voorzitter Mohammed Al Fayed besloot dat het tijd werd om het oude, gedateerde logo te laten restylen. De multi-miljonair was er namelijk achter gekomen dat het oude logo, dat al ruim vijftig jaar gebruikt werd door de club, meer paste bij het lokale bestuur dan bij de voetbalclub.

Juliet Slor, de marketing-manager van Fulham, verdedigde de beslissing van Al Fayed. "Ons nieuwe logo vertegenwoordigt de basiswaarden van de club. Het is een combinatie tussen het oude wapen en het veelgebruikte retro-logo. Een modern logo, dat onze wil tot vooruitgang symboliseert, is het resultaat."

En dus zit Arnott opgezadeld met een oud logo op zijn rug, dat ondanks de woorden van Slor op werkelijk geen enkele wijze lijkt op het nieuwe Fulham-logo. Als troost vergoedde Fulham de trouwe fan de kosten voor het aanbrengen van de tatoeage.


Bron onbekend

vorige anekdote index anekdotes volgende anekdote


Me Likey! Sharennnn!